fredag 20. februar 2009

fredag og rugedag 8

Ett eller annet skjedde i natt.... begynte å få vondt i går kveld og hadde en sinnsyk stikking i magen hele kvelden. la meg flatt på sofaen og håpet på det beste...
I hele natt har jeg hatt skikkelig verke vondt nederst i magen.. Akkurat som eggløsning...MEN DE SKAL JO IKKE LØSNE!!!!! og sånn sett er de jo ute av egglederen så jeg skal ikke merke dem heller.... kanskje det var det 5. egget som skulle ut? kanskje det er derfor det har gjort så vondt?
eller var det kroppen som støtet fra seg de to befruktede eggene?

Jeg aner ikke... det eneste jeg vet er at når jeg våknet i dag følte jeg ingenting... ikke hoven, ikke oppblåst ikke noe... bare tom....

Alt for tom....... er nok bare å innse at det ikke blir noe oktober baby på oss... for aldri i verden om jeg er gravid nå. hadde vel vært for godt til å være sant at det skulle gå på første forsøket.....
skal stenge meg inne i hele helgen og bare kose meg med barna!
vi er avlastningshjem i helgen så 4 små skal få leke i snøen og grille pølser! Er deilig med masse lyd i huset:D Og enda bedre når lydene sovner klokka 8:P

Ha en så god helg som dere bare kan alle sammen.... håper helgen går fort for meg.. for dette psykodramaet her orker jeg ikke i mange dager til...

3 kommentarer:

  1. Uff...Guro da....ble jo trist av å lese dette...vet ikke hva jeg skal si.....det eneste jeg kan er å håpe håpe håpe alt jeg kan. Hilse Tormod da.....tenker på dere
    Klems til dere

    SvarSlett
  2. Jammen herregud da... *fnis*
    Må jo flire litt av deg Gumman..... dette er hvordan det føles når egg fester seg i livmora. Det blir mensmurringer og det stikker, både her og der litt til og fra. I litt forskjellig grad fra person til person. Festesmerter kalles det.. og starter gjerne fra litt før og rundt en uke etter befrukta egg :). Man kan også merke litt etter flere dager utover det også, i det egg graver seg enda lenger inn i livmorveggen.

    Er det noe du lurer på er det bare å spørre... har førstehåndskunnskap og husker godt :). Jeg hadde mensmurringer hele uka før jeg skulle ha mensen også... så det. Ikke noe å være redd for.

    For om egga støtes ut, tror jeg ikke du merker no asså...

    Tonje

    SvarSlett
  3. Lurt å stumpe røyken, så du er mer sikker på at barnet blir friskt;)

    SvarSlett