søndag 8. februar 2009

siste helg før det hele braker løs!!!!

Og en deilig helg har det vært:)
Fredagen hadde vi en stille og rolig kveld etter at logistikk jobbingen hadde lagt seg:) Mye å styre med når man ikke kan planlegge en tur sånn på kort varsel, men nå skal i allefall alt være i orden:)

Lørdagen var det tidlig opp og avgårde til stallen:) lillemor og jeg red igjen og det var fantastisk mye morsommere denne gangen!!
Var litt rodeo i dag, mener jeg å huske noen sa?:P er noe så grønnjævlig støl i dag i allefall så noe trening har jeg da fått:)
Så var det å fyke innom på et lite overraskelses selskap for ei bræle jeg kjenner som fylte 23:P

På kvelden kom mamma og vi koste oss med pizza.Jeg og mamsen ble sittende oppe og skravle til 04 så er en smule trøtt i dag ja:)

I dag, søndag, har vi hatt en deilig morsdagsfrokost og lekt ute i snøen alle sammen:)
Hundene løp, mormor filmet og lilletroll og jeg satt oppi snøskuffa som ble trukket bortover veien av 4-hjulingen han far kjørte:)
DEILIG Å VÆRE BARNSLIG:D:D:D

Nå står kalkunsteka i ovnen og det blir en deilig rolig kveld på Dalene:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar