fredag 6. februar 2009

FOR EN DEILIG DAG!!!

Endelig litt fart på sakene og litt svar på alle de hundre spørsmålene jeg har hatt!!

Turen til Haugesund går av stabelen på tirsdag kveld! Uttak onsdag og innsetting fredag om eggene er befruktet og deler seg slik de skal:)

Fly- bestillt og betalt
hotell- bestillt
Hundepass- skaffet! TONJE ER EN ENGLE!!!
Barnepass- ready to go!!! Halleluja for fantastiske avlastnings mennesker:D

og så de elendige medisinene da..... måtte jo så klart gå på dem i noen dager til og de finnes jo ikke liggende ved siden av paracet`en på apoteket... så de bestiller med puregon i dag som kommer i løpet av natten ned hit og kan hentes imorgen. En smule bittert og surt å måtte betale 2500,- for sprøyter i to dager til men jeg ser for meg to streker på en hvit pinne, drar kortet og svelger tungt:D


Så enn så lenge er det bare å vente til mandag hvor el grande eggløsnings sprøyte skal settes og så kjøre avgårde til Gardermoen på tirsdag. Blir en ekstra natt på hotell for flyene passet ikke med timen vi har fått på onsdag halv elleve.
flyet hjem på fredag går også 10.40 så tiiiidlig opp for å bli Inseminert som Piet så fint kaller det går vel alltids an:) (føler meg mer som en av geitene på Varberg når det ordet blir brukt men what the heck:P

Er spent, nervøs, småkvalm og overlykkerlig egentlig... Tenk om det går!!!!
Gjør jeg ikke det så blir jeg nok litt skuffa, men tenker ikke på det nå.. for nå bobler det av positivitet her!!! Deilig å endelig ha en sånn dag også:D

TUUUSEN takk til alle dere nydelige mennesker som har tenkt på meg i dag:) MSN min blinket orange når jeg kom hjem og Gry sendte så søt melding at jeg begynte å grine... hhæh skal lite til før jeg bikker over for tiden ja..
Imorgen er det ride dag med lillemor og gamla sjæl skal opp i salen igjen:D bare kose oss med vesla disse dagene og forberede henne litt på hva som skal skje. hun vet jo litt men skjønnr nok ikke helt omfanget..
Hun mente jo selv at vi skulle få to babyer og pappa kunne ha den ene i magen:D HELT GREIT FOR MIN DEL:D
Mamma kommer i morgen og skal være hos oss hele helga. Kanskje min siste helg på lenge som helt vanlig ufrivillig barnløs... Neste helg er jeg litt gravid i allefall:)

Nei gud bedre som humøret er på topp:D det er jo tilogmed hyggelig å høre Haugen synge på målet :D Bi so deilig skriput tå det!!!:D
Ha en fantastisk helg alle sammen!!!:D

2 kommentarer:

  1. Ååhh! Spennende!!! Krysser alt vi kan for dere! Da er vi på sjukeheimen begge to til onsdag da! Godt (og egoistisk hehe) å tenke på. Dette går veien!!

    SvarSlett
  2. Jeg heier så vannvittig mye på dere, Guro!

    Dette bare må gå veien assa..

    Go Guro.. Go Guro.. Go go go Guro....

    Si ifra om du har litt tid på Gardermoen da! Jeg er hjemme sikkert.. Kanskje.. *fnis*

    SvarSlett